dimarts, 30 de novembre del 2010

TUTO MARCADOR - PORTA FOTOS


Perfecte per fer amb els marrecs.

Ens serveix per marcar amb el nom en una targeteta o bé com a regal de portafotos.
Perfecto para los pequeños de la casa.

Nos sirve como marcador con una targeta o como regalo para poner fotos.


Material:

Pasta moldejable (jo vaig triar el verd)/ Pasta moldeable (en mi caso verde)
pinces de fusta / pincitas de madera
fil ferro / alambre
lluentons / lentejuelas
talla pastes de diverses formes (millor ambient nadalenc) / corta pastas de diversas formas

Moldejem la pasta i l'aplanem per començar a tallar les formes.
Moldeamos la pasta y la aplanamos para empezar a cortar las formas.

Enganxem lluentons de colors al nostre gust (només cal mullar una mica la base i posar
-hi el lluentó).
Pegamos lentejuelas de colores a nuestro antojo (con mojar la base con agua conseguimos que se peguen las lentejuelas).

Tallem el fil ferro i el doblem d'una punta després d'introduir-hi la pinça de fusta (pel forat d ela pinça).
Cortamos el alambre y lo doblamos de una punta después de introducir la pinza de madera (por el agujero de la pinza).
Enganxem el fil ferro a la base de la forma tallada i decorada emb lluentons.
Ponemos el alambre en la base de la forma cortada y adornada de lentejuelas.

Si disposem de purpurina o crema lluent la pasem per la base amb el dit. A les formes d'arbre podem enganxar un fil ferro molt prim fent una molla ajudant-nos d'un bolifgraf. Després passem un vernís per que quedi ben protegit i lluent (jo vaig posar-hi el de decoupage).

Si disponemos de purpurina o crema la pasamos por la base con el dedo. A las formas de árbol podemos añadir un alambre bien fino que habremos convertido en muelle con la ayuda de un bolígrafo. Después añadimos un barniz para que quede bien protegido y brillante (yo lo hice con el de decoupage).

Queda xulo, oi?. És un bon detallet pels convidats i els nens en disfruten.

Queda chulo, ¿verdad?. Es un buen detalle para los invitados y los niños disfrutan participando.

dilluns, 22 de novembre del 2010

BATA

Estrenem bata nova.
Estrenamos bata nueva.

Ja era hora de portar el nom ben gran i ben alegre.
Gràcies a la fliselina de doble cara i el punt de festó.
Ya era hora de llevar el nombre grande y alegre.
Gracias a la fliselina de doble cara y al puntó de festón.

dijous, 11 de novembre del 2010

CREATIVA II

Només quatre ratlles per deixar les meves últimes impressions de Creativa.
Sólo cuatro lineas para dejar mis impresiones de Creativa.

Aquest any al trobar que quasibé tot era com altres anys, amb poques novetats, m'he dedicat a mirar-me les exposicions amb detall, i haig de dir que m'han ENCANTAT!!!

Més m'hauria agradat poder-me endur posat el vestit més car del món (el de la foto, tot ell fet amb bitlles de 500€). Vaja em marxa la crisis de cop!!!!!

Este año al encontrar que casi todo era como otros años, con pocas novedades, me he dedicado a mirar con detalle las exposiciones y me ha ¡ENCANTADO!.

Más me hubiera gustado haberme llevado puesto el vestido más caro del mundo (el de la foto, todo él de billetes de 500€). Vamos se me pasa la crisis de golpe!!!!

No portaba la càmara i amb el mòbil les fotos han quedat fetes un nyap, he pogut salvar el quilt de la Núria Madurell i el que ja vaig publicar la setmana passada de les nenes de la Buja Pepa. M'hauria agradat compartir amb vosaltres els quilts del concurs de Deseda+ que eren preciosos amb una explosió de color i imaginació. l'exposició de l'Associació Italiana de Decoupage unes obres d'art.

Tuve que hacer las fotos con el móvil y han quedado hechas unas chapuza, he podido salvar la del quilt de Núria Madurell y el de las chicas de la bruja Pepa que ya publiqué la semana pasada. Me hubiera gustado mostraros la exposición de quilts del concurso que organiza Deseda+, eran preciosos con una explosión de color y de imaginación, la exposición de la Asociación Italiana de Decoupage verdaderas obras de arte.

Aqui les meves compres i el coxinet que em va regalar l'Àngela i que fa una oloreta deliciosa.

Aqui mis compras y el cojin que me regaló Àngela y que hace un olorcito delicioso.

CREATIVA 2010

Aquest és un avanç del que va ser la meva estada del divendres a Creativa, després de fer una cua de 1/2 hora, vaig poder entrar a les 11:00 i començar a tafanejar els stands muntats. Com cada any n'hi havia que encara estaven tancats i fins al migdia -tarda no van estar apunt (com cada any sempre hi ha algun de ressaguer).

Este es un avance de lo que fué mi estada del viernes de Creativa, después de hacer 1/2 hora de cola pude entrar a las 11:00 y empezar a chafardear los estands montados. Como cada año habia algunos que aún estaban cerrados y no fué hasta el medio día-tarde que estuvieron a punto (como cada año hay alguno que se queda rezagado).

Aquí teniu el que vaig fer en el taller de quadres de Dseda+, i com podeu veure són pels reis de la casa.
Aquí tenéis el resultado del taller de cuadros de Dseda+, y como podéis ver son para los reyes de la casa.
Emmarcats en blanc tant el de la nena i com el del nen queden guapissims.
Enmarcados ambos en blanco quedan guapísimos.


Els he fet amb una temàtica conjunta de princeps i dracs.
Los he realizado con una temática conjunta de príncipes y dragones.

A la tarda vaig trobar-me amb l'Àngela i vaig aprofitar l'avinentesa de fer-li entrega de la caixa victòriana (no tinc foto del moment, però se que algú que la té).

Por la tarde me reuní con Àngela para entregarle la caja victòriana (no tengo foto del momento, pero se de alguién que la tiene).



Vaig tenir l'ocasió de saludar a les blogueres conegudes com les meves estimades Mar, Júlia, Betty, Ana i conèixer a blogueres que fins ara no tenia el gust de saludar personalment: Montse, Maribel, Victòria, Eugènia, Montse, ... La bruja Pepa de qui em vaig trobar molt ben rebuda i a qui vam acompanyar d'excursió cap a l'exposició de quilts, per poder admirar el treball de les seves nenes i que des d'aquí vull felicitar per aquest extraordinari treball de combinació de colors, cada cop que el veig em recorda l'efecte visual dels caleidoscopis que tan m'agraden, no m'extranya gens que la Mª José estigui tan contenta amb aquest regal que li han fet, fins i tot l'han posada de protagonista fent-li un retrat, a veure si sabeu on és!!!..


Pude saludar a las blogueras conocidas Mar, Júlia,Betty, Ana y conocer a blogueras que hasta ese momento no había tenido la oportunidad de saludar personalmente: Montse, Maribel, Victòria, Eugènia, Montse, ...La bruja Pepa con quien me encontré muy acogida y con quien tuve el placer de acompañar de excursión a la exposición de quilts, para poder admirar el trabajo de sus chicas y que desde aquí quiero felicitar por el extraordinario trabajo, por la combinación de colores, cada vez que lo miro me recuerda el efecto visual de los caleidoscopios que tanto me gustan, no me extraña nada que Mª José esté tan contenta con este regalo que le han hecho, fijaros que incluso la han puesto de protagonista, haciéndole un retrato, ¡a ver si sabéis donde está!!!...