dimarts, 5 de febrer del 2008

EN UNA TARDA

Amb un retall de roba, una mica de farcit de coixins, fil i un parell de botons, i seguint el tuto de ( http://whipup.net/2006/03/01/stickin-it-to-the-pincushion) mireu quin coixinet d'agulles ha sortit. I amb la falera un altre coixinet per posar a la màquina de cosir, aquesta idea la he vist en algun blog, però no recordo on, i a la meva mare li ha encantat la idea, ja podeu veure que l'ha penjat.


Con un retal de ropa, un poco de relleno de cojines, hilo y un par de botones, y siguiendo el tuto de (http://whipup.net/2006/03/01/stickin-it-to-the-pincushion) mirad que cojín de agujas ha salido. Y otro cojin para poner a la máquina de coser, esta idea la he visto en algun blog, pero no recuerdo donde, y a mimadre le ha encantado la idea, ya podéis ver que lo ha colgado.

7 comentaris:

RID ha dit...

Gràcies!
Jo també vaig fer uns coixinets així (rodons) per a la meva mare i per a la meva sogra. Ah i ( veure si el penjo...) en una mida més petitona un broche ( que per cert, el porta la meva sogra, jejeje).Salutacions

Pili ha dit...

Molt treballadora estas!! Jo també tinc a "projectes pendents" fer uns coixinets d'aquests. M'agraden les cosetes aquestes petites i ràpides.
Petons.

Cecilia - Titi ha dit...

Que lindo!! me han encantado, que habilidad que tienes, eso de copiar tutoriales a mi se me hace cuesta arriva jajajaja.
Regresé de mis vacaciones con arta energia y cargada de ideas nuevas...a ver si te gustan.
Cariños,
Titi

Anònim ha dit...

acabo de descobrir el teu blog i estic encantada, hi ha un mica de tot. He vist un post on buscaves patrons d'uns ratolins, els has trobat ? jo et podria proporcionar alguna cosa semblant, no se si coneixes els dissenys de Tilda.

la.lluna.d.abril ha dit...

Hola Montse
Tinc uns patrons de ratolins que voldria posar a proba aquest mes.
Podries pasar-me el que tinguis de patrons de ratolins al mail:
la.lluna.abril@gmail.com
De la Tilda tinc alguns llibres que m'han deixat, fisicament només tinc el nou llibre Tildas Julehus

Noel ha dit...

Qué bien te ha quedado y el tutorial está fenomenal.

Sylvia Reguero ha dit...

Me ha gustado la idea de colgarlo en la maquina a ver si asi dejo de ponerlos en cualquier sitio Gracias