dilluns, 13 d’octubre del 2008

PINTURA SOBRE TELA


Fa dies que no publico res meu, degut a la feina i obligacions familiars no disposo d’hores per “crear”; aixi que us deixo unes fotografies de coses que tinc fetes de fa temps i que no vaig publicar en el seu momento.
Hace días que no publico nada mío, debido al trabajo y a las obligaciones familiares no dispongo de tiempo para “crear”; aquí os dejo unas fotografías de cosas que tengo realizadas de hace tiempo y que no publiqué en su momento.

Són dues bosses per endreçar la roba de recanvi dels meus fills per a l’escola, están fetes amb cotó roig, i pintades amb pintura especial per a la roba. En alguna es pot veure que la pintura va correr una mica, però tant si val, l’èxit va ser assolit només veient la cara que van posar els seus propietaris.

Son dos bolsas para guardar la ropa de recambio de mis hijos en la escuela, están realizadas con algodón rústico y pintadas con pintura para tela. En alguna se puede ver que la pintura corrió un poquillo, pero que más da, el éxito fue fantástico con solo ver la cara que pusieron sus propietarios.

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Olá Lluna,
Que maravilha estes trabalhinhos. Lindos demais!!
Beijinhos grandes e boa semana,
Lia.

PIRI ha dit...

Molt maco tens molt de gust

Pili ha dit...

Quines bosses tan boniques!!no m'extranya que quedessin satisfets els propietaris, son moníssimes i els dibuixos que has escollit també.
Per cert on has trobat aquest tipus de dibuixos?
Petons.

la.lluna.d.abril ha dit...

Gracias por vuestros comentarios.
Pili los dibujos los saqué de un pdf que encontré d ela casa de decoración Sia, la niña la he modificado un poco.
Todo viene porque a mi hijo le encantó el pirata cuando lo vió en la tienda que hay en BCN, y rebusqué catalogos hasta que encontré el dibujo que el queria.

Knit Family ha dit...

Les bosses molt xules, la botiga no la coneixia, prenc nota, gràcies!!!!

SOGAMAR ha dit...

Qué chulada. Son preciosas. Te han quedado genial.

Anna S. ha dit...

Gloria, molt maco, i molt elegant, com tot el que fas tú. Petons

Silvia F.Keros ha dit...

Nena!! Quines bosses més maques!!! La Núria va amb una bossa on hi posa 'Robeta' que em va regalar la iaia.... però m'apunto la idea per quan me'n cansi!!

Una abraçada!!

mademoisellealex ha dit...

precioso , estan preciosos me gustan mucho

un besito

corapensa ha dit...

Me encantan,eres una artista