dilluns, 17 de setembre de 2007

PHA (Paga Hacia alante)

M'acabo d'apuntar a un intercanvi molt original.
S'anomena PHA (Paga Hacia Alante) i consisteix en que em comprometo a enviar un regal fet a ma a les tres primeres persones que s'apuntin deixant un missatge en aquest post.
Tinc 365 dies per enviar-lo.
Com que no hi ha res de gratuït, qui s'apunti accepten el compromis d'oferir l'intercanvi en el seu blog a tres persones més.
Vinga apunteu-vos!!!!. Jo puc fer-ho per 6 persones, ja que estic apuntada al que ha organitzat rosapatch, i patchworkzale.

Me acabo de apuntar a un intercambio muy original.
Se llama PHA o sea Paga Hacia Alante y consiste en que me comprometo a mandar un regalo hecho a mano a las tres primeras personas que se apunten dejándome un mensaje en este post.
Eso si tengo 365 días para mándarlo.
Como no hay nada gratis las personas que se apunten aceptan el compromiso de ofrecer el intercambio en su blog a otras tres personas.
Venga apuntaros !!!!!!! Yo puedo hacerlo para 6 personas, ya que estoy apuntada al que ha organizado rosapatch y patchworkzale.


http://rosapatch.blogspot.com/
http://patchworkzale.blogspot.com/

9 comentaris:

Nuria ha dit...

¡Yo quiero! Pero no tengo blog... ¿no hay otro modo de hacerlo? Dando mi correo o algo, no sé...

Nuria CR

lluna d'abril ha dit...

Ummmm, lo tendré que consultar, no tengo ni idea de como lo podemos arregalr, pero tenemos unas chicas muy expertas que seguro que nos dan una buena solución.

Nuria ha dit...

Vale, quedo a la espera entonces ^_^

Por cierto, antes con la emoción se me ha pasado darte la enhorabuena por tu blog. Lo acabo de descubrir (vía Capusita) pero lo que veo me va gustando :D Me pasaré a menudo por aquí.

Nuria CR

Mar ha dit...

Quiza me meto donde no me llaman...pero, porque no te creas un blog? Y así podras enseñarnos lo que recibas, lo que hagas y seguramente mas cositas que ya tendrás.

Nuria ha dit...

Hola Mar :) Lo de hacerme un blog se me ha pasado de vez en cuando por la cabeza, pero he desterrado la idea principalmente por falta de tiempo. No creo que le pudiera dedicar mucho y no sé si me saldría algo decente. De todas formas no me niego en redondo a hacerlo algún día... Sé que para ciertas cosas (como ésta o los swaps, que buena envidia me dan) es un inconveniente no tener blog, pero de momento no puedo. Ya veremos en el futuro...

Nuria CR

laura ha dit...

M'agradaria anotar-me, em sembla una iniciativa fantàstica, però no puc complir, vaig massa debordada de tot. Ho sento, en una propera ocasió.

Anais ha dit...

Pero como se me puede haber pasado esto por alto !!!
Apúntame porfa, porfa. Con las cosas tan chulas que haces será un placer.
Besotes

Laura ha dit...

Hola, hola,

Primer de tot et felicito pel blog, espero poder tenir temps per començar el meu i penjar-hi coses tan xules com vosaltres.

Espero no ficar-me on no em demanen, però vaig llegir en el blog de la Laura que deies que tenies escannejats alguns llibres de Tone Finnanger (TILDA). Jo estic força interessada perquè per aquí no els trobo i havia pensat que podriem arribar a algun acord, és a dir d'intercanviar material. Jo tinc força patrons de ninots i altres i molts llibres japonesos de patch.

Ja me'n diras alguna cosa. El meu mail és laura.vendrell@gmail.com. Gràcies.

Laura

Pilar ha dit...

apunta'm sius plau, si encara estic a temps. M'encanta el teu blog, fas coses molt xules. Em comprometo a fer tres detalls per fer el PHA amb un plaç de 365 dies.

Compta amb mi.

ja tinc blog pero no me´n surto per que figuri el meu nom.
Així de moment que sapiguis que sóc la Pili.
el meu correu es: pili0911@msn.com
el meu blog es: pili0911.blogspot.es