dijous, 31 de gener del 2008

LOIDI


No puc aguantar-me de parlar d'aquest restaurant, on la direcció gastronòmica corre a càrrec de Martín Berasategui. És un restaurant bastant informal, amb un menú tipus degustació. Tenia molta il·lusió, però vaig sortir amb la sensació de que m'habien pres el pèl. Eren tapes, i a sobre vaig pagar un suplement per una carn que eren tres trossets sobre un parell d'esparrecs trigueros, i el postre?, ... doncs bé miseria i companyia.

Segons aquest article que he pogut llegir té un concepte "bristot" (http://www.noticiasdegipuzkoa.com/ediciones/2007/01/31/vecinos/donostia-auzoak/d31don32.465714.php), doncs per un bristot mil voltes li dóna "La Braserie Flo", i segur que em deixo altres.
És la primera vegada que surto d'un restaurant amb tan mal regust de boca, i em sap molt de greu.
Ahhh, i a sobre vam dinar amb l'espera entre plat i plat en menys d'una hora. El servei molt a desitjar i ràpid que heu de marxar. Reconec que el menjar era correctissim, però continuo dient que hi ha altres opcions mil vegades millor. El preu no és el que ofereixen (100€), per això vaig al meu restaurant preferit "El Café del Gallery" (si algú vol telf. i adreça la donc encantada).




No puedo aguantar de hablar de este restaurante, donde la dirección gastronómica corre a cargo de Martín Berasategui. Es un restaurante bastant informal, amb menú tipo desgutación. Tenia mucha ilusión, pero salí con la sensación que me habian tomado el pelo. Eran tapas, y encima pagué un suplemento por una carne que eran dos trozos sobre un par de esparragos trigueros, ¿y el postre?, pues bien ... miseria y compañia. Según este articulo que he podido leer tiene un concepto "brito" (http://www.noticiasdegipuzkoa.com/ediciones/2007/01/31/vecinos/donostia-auzoak/d31don32.465714.php), pues para bristo mil vueltas le da "La Braserie Flo", y seguro que me dejo otros.
Es la primera vez que salgo de un restaurante con tan mal gusto de boca, y me siento fatal.
Ahhhh, y encima comimos con la espera entre plato y plato en menos de una hora. El servicios tiene mucho que desear y encima rápido que teneis que iros. Reconozco que la comida era correctisima, pero continuo diciendo que hay otras opciones mil veces mejores. El precio no es lo que ofrecen (100 €), a mi que no me quiten mi restaurante preferido "El Café del Gallery" (si alguién quiere telf. y dirección se la paso encantada)

7 comentaris:

Silvia F.Keros ha dit...

A mi em va passar el mateix!!!! Nosaltres vam anar fa tres mesos a sopar amb la part adulta de la familia i la primera sorpresa va ser que, al ser quasi 15 persones, no volien ajuntar les taules i vam haver de dinar en uns tamborets i una taula especial habilitada per al fet (imagina't els avis, ho còmodes que estaven)... si sumem que el servei és fatal i el menú degustació deixa molt que desitjar i el preu = presa de pèl.

Em sap greu, d'haver-ho sapigut abans, t'hagués avisat.

Mira, "mal de muchos, consuelo de tontos".... no ets la única a la que li ha passat... :)

virtudes ha dit...

No he estado en ese restaurante, pero en los de ese tipo si. A mi esa clase de comida (mariconerías le llamo yo, con perdón)me encanta, pero hay que reconocer que se te queda vacío el estómago y la cartera.
Si encima lo que comes no es perfecto. ¡Apaga y vámonos! Para comer mal y poco no hace falta ir a ningún sitio.

Montse ha dit...

Ostres, quin disgust ¿No? pero fas molt be d'explicar-ho, prenem nota.
També prenc nota de la recomanació.

Anònim ha dit...

pues siento decir que mi experiencia en el LOIDI fue muy positiva. Salí encantado de lo que comí, del servicio y la calidad de la comida y del ambiente. No entiendo los comentarios pq además gente q yo conozco q tb han probado la comida del LOIDI han quedado encantadisimos. Yo lo recomiendo.

Anònim ha dit...

yo estoy de acuerdo con el comentario de que vale la pena comer en este restaurante..... he estado más de 3 o 4 veces y FANTASTICO.... el ravioli de setas, es de lo mejor q he probado nunca y los postres son a cual mejor.....

Pili ha dit...

Gloria, passa pel meu blog. Tinc una sorpresa per a tú.
Petons.

RID ha dit...

Vaja, opinions contraposades...És tan personal el gust! Per cert on és aquest restaurant?