dimecres, 23 de gener del 2008

UFFFFF


La setmana passada vaig estar una mica pioca, pero ara ja estic millor, i amb ganes de treballar una mica.




Per ara només he estat treballant amb els kits que em va regalar la Pili (http://detotcor.blogspot.com/ ), un ja està acabat; el Pare Nadal, és molt punyetero, hi ha fil daurat i amb dos o tres passades es desfila tot, s'enganxa i es queda trabat, així que ho he sol·lucionat treballant amb un sol fil i fent dues passades. Com els treballeu vosaltres els fils metal·litzats?

La semana pasada estuve un poco enfermita, pero ahora ya estoy mejor y con ganas de trabajar. Por ahora he estado trabajando con los kits que me regaló Pili (http://detotcor.blogspot.com), uno ya está terminado; el Papa Noel, es muy puñetero, hay hilo dorado y con dos o tres pasadas se deslía todo, se engancha y queda atascado, así que lo he solucionado trabajando con un solos hilo y haciendo dos pasadas. ¿Como los trabajáis vosotras los hilos metalizados?


11 comentaris:

agus ha dit...

Jo tambe tinc aquets mini esquemes de DMC, acaba de millorar-te deixat cuidar-te

Cecilia - Titi ha dit...

Espero estés recuperada y trabajando con arto ánimo. Muy lindos se ven tus bordados, yo no bordo :( así que no puedo decirte como lo hago.
Un abrazo y cuidate mucho.
Titi

Emi ha dit...

-Me encantan esos puntos de cruz...están super lindos...Con cariño Emi.

Silvia F.Keros ha dit...

A mi em van recomanar per a daurats no fer-ho amb el fil massa llarg, tot i que crec que, si no se't desfila amb un únic fil i fent dues passades, ja tens la solució.

Cuida't.

Anònim ha dit...

... el fil metàlic es una m... no fer bastes massa llargues i cosir ben a poc a poc...

Pili ha dit...

Espero que t'acabis de recuperar, el ren t'ha quedat molt xulo i l'altre també t'hi quedarà. Jo no he treballat mai amb fils daurats, així que no et puc aconsellar.
petons.

corapensa ha dit...

!pobrecita! en la foto se te ve bastante acatarrada espero estes mejor

Sylvia Reguero ha dit...

Gracias por visitar mi blog. Ya has visto que me dedico mucho al Patch,pero de veros con los p.de cruz se me recrudecem las ganas de volver a comenzar,cosas me quedan por hacer...ya veré
Lo del hilo dorado es un desastre,siempre se deshila.

Sylvia Reguero ha dit...

Gracias por visitar mi blog. Ya has visto que me dedico mucho al Patch,pero de veros con los p.de cruz se me recrudecem las ganas de volver a comenzar,cosas me quedan por hacer...ya veré
Lo del hilo dorado es un desastre,siempre se deshila.

Noel ha dit...

Me ha encantado que visites mi blog. Me encanta el pto de cruz y el patch aunque ahora hago más patch. El Papá Noel tiene tareilla en tela oscura y con hilo metálico,pero te quedará precioso.

Gema (El hilo de Penélope) ha dit...

A mi tampoco me hace gracia trabajar con los hilos metalizados, son una lata. Me ha dicho alguien que con la cera que se usa para el patchwork se trabajan mejor, será cuestion de probar.