divendres, 18 de desembre del 2009

REGAL DE NADAL

.
L'Àngela, que m'estima molt, m'ha fet un regal fantàstic, una participació a un dècim de loteria de Nada. Quina il·lusió que em fa poder tenir aquesta oportunitat i poder-la compartir amb 5 blogueres més.

Marta, Ana, Candela, Willma, Laura

Un cop fet això, ja puc anar al blog Alas de Palomo, per comunicar-ho.

Bona SORT a totes.

La Angela, que me quiere mucho, me ha hecho un regalo fantástico, una participación de un décimo de lotería de Navidad. Que ilusión me hace poder tener esta oportunidad y poder la compartir con 5 blogeras más.

Marta, Ana, Candela, Willma, Laura

Ahora ya puedo ir al blog Alas de Palomo, para comunicarlo.

Buena SUERTE a todas.

3 comentaris:

carlos ha dit...

La.lluna…tu eresNº participante 830

willma ha dit...

Muchas gracias por acordarte de mi.

Por mi parte ya he compartido el regalo con otras cinco amigas. Ahora solo nos queda esperar y tener suerte.

Besos!!

Betty Patch by MalolaGB ha dit...

Hola guapisima, volia desitjar-te de tot cor que tingueu UN BON NADAL I UN PROSPER ANY NOU. Un petonàs ben gros.