diumenge, 31 de gener del 2010

ATC's ARQUITECTURA






Aquestes són les ATC's que vaig enviar a les meves companyes de grup de l'intercanvi que va realitzar la Núria Madurell. Com podeu veure estan inspirades en les ximeneies de la Pedrera, Patrimoni de la Humanitat, obra de l'arquitecte Antoní Gaudí.

Estas son las ATC's que realicé para mis compañeras de grupo del intercambio realizado por Núria Madurell. Como podéis observar estan inspiradas en las chimeneas de la Pedrera, Patrimonio de la Humanidad, obra del arquitecto Antonio Gaudí.

12 comentaris:

Ana Miranda ha dit...

Que guapas!!!! y que representativas, molt be!!!! Un abrazo

Unknown ha dit...

Realment ets una artistasa!

Glòria Garcia ha dit...

Són una passada ... molt xulos.
Petons

la.lluna.d.abril ha dit...

Gràcies!!!!
N'estic contentissima, tot i que les fotos són pesimes, us podeu fer una idea.

Pili ha dit...

Xulissimes!!!!
Petons

Raquel Blasco ha dit...

¡¡¡Original ese diseño!!!

Me gusta...

Anònim ha dit...

Hola, sí, ja m´ha arribat.
Et vaig enviar un missatge, pero a lo millor no vaig copiar be el email....
Moltes graies, és preciosa!!!!!

Anònim ha dit...

Perdona, el anonimo soc Maria Clara.

Nieves Mª ha dit...

Lluna, son muy originales estas labores y el tema genial. Muchas felicidades!!

Marta ha dit...

Són molt xules!!!!! No et preocupis per les fotos, ja ens fem a la idea, ah! merci pel teu coment, encara no havia pogut contestar estava molt atrafegada acabant la meva primera colxa, ja he penjat fotos al blog, si vols pots xafardejar-la! i de la màquina només puc dir elogis, estic encantada perquè també l'uso per fer altres coses de casa, vores de texans, mare meva, no me l'acabaré mai, és una passada de màquina!estic contentíssima!

SusanPatch ha dit...

Lluna, me encantan esos ATC´s!!!!. Nunca he hecho este tipo de trabajos y veo que en tu blog hay para inspirarse bastante, jajaja
Un bs desde Málaga
Susan

Begoña ha dit...

hola, me encantan tus trabajos, yo nunca habia hecho este tipo de labores, pero me gusta un monton, un abrazo