dissabte, 28 d’agost del 2010

MARIE CLAIRE IDEES


5 comentaris:

Ma. Teresa ha dit...

Bona Tarda, què tal? les vacances bé?, espero que així hagi estat. Jo també ja l'he rebuda, la revista, però no se si són manies, em sembla que des que és bimensual no es poden aprofitar tantes coses. Ja et dic que possiblement siguin coses de "velles". Una abraçada.

Knit Family ha dit...

Ja el tinc a les meves mans, avui començaré a mirr-lo a veure que hi ha de novetats!!!

Mar ha dit...

Jejejeje, ya están publicadas las fotos! Pasa cuando quieras. Esto ha sido toda una aventura y es una pena que acabe ya. Un beso wapa!!!

Ana Miranda ha dit...

Hola Rosa, recibi tu email, ya me he hecho seguidora tuya, aunque no lo tenia activo si te tenía entre los blogs que visito. Un abrazo

Pepa ha dit...

Hola guapaaaaa!!!!
Dons a mi m'encanta,soc fan total i no me la perdo mai...
Em serveix d'inspiració, es la meva musa!!! jeee,jeeee....
Ja ens ensenyaras el que fas amb ella ;-)
Petonets.