diumenge, 1 de gener del 2017

DK RETOS SCRAP COLLECTION - RETO DICIEMBRE

Hola, una altra vegada ens hem engrescat a participar en el repte de DK DESIGN aquest mes de desembre durant aquests dies de festa, aquest cop ha estat amb la idea de fer un snail mail, perque havíem de fer servir sobres, i l'snail mail dóna molta llibertat, ja que consisteix en crear un correu ordinari, bonic, original i amb moltes sorpreses en el seu interior.

Hola, una vez mas hemos participado al reto de scrap que organiza DK DESIGN este mes de diciembre durante estos días festivos, esta vez la idea ha sido realizar un snail mail, porque se tenia que utilizar sobres, y el snail mail da mucha libertad, ya que consiste en crear un correo ordinario, bonito, original y con muchas sorpresas en su interior.


El nostre snail mail ha estat nadalenc, amb els magnifics papers, marcs de fotos i diecuts de la casa DK DESIGN, aquest treball ha estat una explosió de colors, detallets, missatges, personatges nadalencs que anaven omplin cada pàgina que forma part del nostre snail mail (correu lent).


Nuestro mail es navideño, con los magnificos papeles, marcos de fotos y diecuts de la casa DK DESIGN, este trabajo ha estado una explosión de colores, detalles, mensajes, personajes navideños que iban llenando cada página que forma parte de nuestro snail mail (correo lento).


Hem enganxat molts dels detalls en 3D, li donen un efecte molt realista.

Hemos pegado muchos de los detalles con 3D, para dar un efecto más realista a las composiciones.


Com veureu hi ha molts sobres i pestanyes per poder-hi posar targetetes o die cuts, tots els detallets que volguem.

Como veréis hay muchos sobres y pestañas para poder poner targetitass o die cuts, todos los detallitos que deseemos. 



En el centre, tancat amb una llaçada hem fet un acordió en mode desplegable, per poder tenir més pàgines on posar-hi les fotografíes, targetes o records que volgueu conservar.


En el centro, cerrado con un lazo hemos realizado un acordeón en modo desplegable, para poder tener más páginas donde poner las fotografías, tarjetas o recuerdos que queramos conservar.


En la imatge de dalt podeu veure l'acordió obert per un costat, i en la imatge de sota podeu veure'l obert per l'altre costat.

En la imagen de arriba podéis ver el acordeón abierto por un lado y en la de abajo veréis como queda abierto por el otro lado.


Un album per un snail mail en el que m'ha ajudat moltissim la Núria, triant tots els detalls per guarnir-lo.

Un album para un snail mail en el que ha colaborado michisimo la Núria, eligiendo todos los detalles para adornarlo.

Us desitgem un Feliç 2017.

Os deseamos un Feliz 2017.



4 comentaris:

Anna, M.Carme i Cristina ha dit...

Bon Any 2017 i continueu fent coses tan boniques. Felicitats

la.lluna.d.abril ha dit...

Nosaltres també us desitgem un Bon Any 2017. Moltes gràcies.

Anònim ha dit...

Felicitats, m'encanta, molt nadalenc.

Pilar

Estoy entre páginas ha dit...

En mi grupo de amigas siempre nos regalamos una felicitacion hecha a mano de scrap, así me viene genial tu entrada, me quedo por tu blog y yo también tengo uno y te invito a el, besotes.

http://estoyentrepaginas.blogspot.com.es/