dijous, 10 d’abril del 2008

PX

Avui us puc ensenyar el meu primer pinkeep, la Pili (http://detotcor.blogspot.com/) va enviarme amb un intercanvi que varem fer fa dies. Si recordeu és el que hi ha el fil daurat, que només feia que trencar-se i enganxar-se, fins que a la fi només vaig treballar amb un fil, fent dues passades. El resultat m'encanta.


Hoy os puedo enseñar mi primer pinkeep, la Pili (http://detotcor.blogspot.com/) me lo envió en un intercambio que hicimos hace días. Si recodáis es el que tiene el hilo dorado, que se rompía y se liaba, hasta que al final solo trabajé con un solo hilo dándole dos pasadas.

Ara només em falta trobar una robeta per poder acabar el Rudolf.
Ahora solo me falta encontrar una tela para poder acabar a Rudolf.



Després de fer aquests dos kits, m'ha entrar la fal·lera de fer punt de creu, però en miniatura, i en un sol color (per fer-ne més via).
Después de hacer estos dos kits, me ha entrado una obsesión con el punto de cruz, pero en miniatura, y de un sólo color (para ir más rápida).

Aquestes nines ruses vermelles són del llibre ROUGE, i l'angel blau és un esquema gratuït tret del blog http://feutrineetpetitescroix.fr.

Estas muñecas rusas rojas son del libro ROUGE, y el angel azul es un esquema gratuito del blog http://feutrineetpetitescroix.fr.


M'agrada tant que ara estic fent una inicial, espero poder-vos-la ensenyar ben aviat.

Me gusta tanto que ahora estoy haciendo una inicial, espero poderos enseñarla pronto.

12 comentaris:

SOGAMAR ha dit...

Son una monada

Pili ha dit...

T'ha quedat molt bé en forma de pinkeep. Ha estat una bona idea, els altres minis també són molt chulos.
Jo també tinc ganes de fer px, estic esperant uns fils i m'hi tornaré a posar.
petons.

Cecilia - Titi ha dit...

Muy hermoso todo, pero las muñecas rusas rojas me encantaron.
Un abrazo,
Titi

Noel ha dit...

Qué cosas más bonitas haces. Yo tenía olvidado el punto de cruz y ahora con el blog me he vuelto a enganchar. Bienvenida al intercambio, me hace mucha ilusión que participes, si te parece me envias los datos a mi e mail que ya tienes. Besos y feliz fin de semana

Marieta ha dit...

Preciosos estos chiquitines
las matrioskas divinasss

un beso
maria

Lara Bello ha dit...

Qué bonitas cosas!
me ha encantado tu blog
Un abrazo
Lara

Salabror ha dit...

Hola, Lluna d'abril,
la veritat és que els teus treballs són cucus i originals. Però, t'escric per a veure si em pots donar un cop de mà, ja que tot plegat no sé massa bé com funciona. Sóc neofita en el tema, I com que he vist que el decoupage és una de les teves passions volia demanar-te on aconseguiu tants tovallons diferents i bonics, i també saber com funciona el tema dels intercanvis. Jo en tinc algun, però...moltes gràcies

Silvia F.Keros ha dit...

NEna!! M'encanta tot!!! El pinkeep del Pare Noel, el del Rudolf (estic desitjant veure'l acabat), i els altres dos brodats!!!

Ai, ai... necessito temps per a mi!!! Quina enveja!!

Una abraçada.

Pippicalzaslargas ha dit...

Hola!!! Si l'he rebut, a veure si penjo la foto. El meu el van retornar de duana, així que torna a estar en circulació espero que ara arribi aviat.
Salut

Cecilia - Titi ha dit...

Pasaba a saludar, me llegó tu carta ¡¡muchas gracias!! un lindo detalle.
Un abrazo,Titi

Kela ha dit...

Chica, pues no pares y sigue obsesionada con el punto de cruz!!!!!
Me han gustado mucho las matrioskas!

Anònim ha dit...

Hola, soy nueva en esto del blog y no sé si se va a publicar bien este comentario.
No obstante todos los trabajos son muy bonitos.